Dla naszej firmy celem funkcji oceniania i recenzowania produktów jest po części dostarczanie klientom odpowiednich i niezależnych informacji od innych klientów, aby mogli dokonywać lepszych zakupów, a po części dostarczanie naszej firmie cennych informacji zwrotnych, abyśmy mogli się rozwijać.
Ogólne zasady pisania opinii/recenzji:
- Recenzja powinna być napisana w języku polskim.
- Do każdej transakcji dopuszczalna jest jedna recenzja.
- Opinia, którą wyrażasz, powinna zawierać rzetelny i merytoryczny opis transakcji.
- W przypadku wystawiania negatywnej opinii, podaj numer zamówienia, którego dotyczy opisana sytuacja.
- Do opinii dodaj ocenę punktową w skali od 1 (negatywna) do 5 (pozytywna).
- Pamiętaj o przestrzeganiu ogólnych zasad etycznych (netykiety).
- Twoja opinia nie może zawierać m.in.:
- Danych osobowych i teleadresowych;
- Linków;
- Wulgaryzmów;
- Treści nawołujących do agresji i przemocy;
- Treści bezprawnych, naruszających prawa osób trzecich;
- Przekazów reklamowych.