Zasady recenzji produktów

Dla naszej firmy celem funkcji oceniania i recenzowania produktów jest po części dostarczanie klientom odpowiednich i niezależnych informacji od innych klientów, aby mogli dokonywać lepszych zakupów, a po części dostarczanie naszej firmie cennych informacji zwrotnych, abyśmy mogli się rozwijać.

Ogólne zasady pisania opinii/recenzji:
  1. Recenzja powinna być napisana w języku polskim.
  2. Do każdej transakcji dopuszczalna jest jedna recenzja.
  3. Opinia, którą wyrażasz, powinna zawierać rzetelny i merytoryczny opis transakcji.
  4. W przypadku wystawiania negatywnej opinii, podaj numer zamówienia, którego dotyczy opisana sytuacja.
  5. Do opinii dodaj ocenę punktową w skali od 1 (negatywna) do 5 (pozytywna).
  6. Pamiętaj o przestrzeganiu ogólnych zasad etycznych (netykiety).
  7. Twoja opinia nie może zawierać m.in.:
    • Danych osobowych i teleadresowych;
    • Linków;
    • Wulgaryzmów;
    • Treści nawołujących do agresji i przemocy;
    • Treści bezprawnych, naruszających prawa osób trzecich;
    • Przekazów reklamowych.