ZAMÓWIENIA
- Jaki jest termin realizacji zamówień?
Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od sposobu dostawy paczki oraz w przypadku płatności przelewem na konto od terminu zaksięgowania płatności. Większość zamówień realizujemy w ciągu 24 – 48 godzin od momentu ich potwierdzenia i opłacenia.
- Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
Tak, status zamówienia widoczny jest w historii zamówień ale tylko dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile oraz sms z numerem przesyłki i linkiem do strony pozwalającym śledzić status przesyłki na stronie firmy realizującej dostawę.
- Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?
Tak, można do momentu wysyłki paczki. Można próbować anulować zamówienie, zmienić dane lub zamawiane produkty poprzez kontakt telefoniczny z nami lub wysyłając do nas maila z ostateczną wersją zamówienia.
- Jeśli zamówię 2 rzeczy ale w osobnych zamówieniach to czy mogę je dostać w jednej paczce?
Tak, jeśli oba zamówienia zawierają ten sam adres odbioru. Należy umieścić odpowiednią adnotację w jednym z zamówień lub ewentualnie skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo.