Najczęściej zadawane pytania

REJESTRACJA
    • Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?

Kliknij ZAREJESTRUJ SIĘ w prawym górnym rogu strony. Wnastępnym kroku podaj dane niezbędne do realizacji zamówienia. Następnie przepisz kod z obrazka i kliknij ZAREJESTRUJ SIĘ. Na podany adres email wyślemy link aktywujący. Po kliknięciu w link możesz złożyć pierwsze zamówienie.

    • Co mam zrobić gdy zapomniałam/-em hasła?

Wzakładce ZALOGUJ kliknij "Jeśli nie pamiętasz hasła", następnie wprowadź swój adres mailowy podany w procesie rejestracji. Na podany mail wyślemy Ci link do ustanowienia nowego hasła.

    • Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby dokonać zakupów?

Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne.

    • Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałam/-em w procesie rejestracji?

Tak, można zmienić dane adresowe, wystarczy po zalogowaniu kliknąć w ZMIEŃ DANE W SWOIM PROFILU.

ZAMÓWIENIA
    • Jaki jest termin realizacji zamówień?

Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od sposobu dostawy paczki oraz w przypadku płatności przelewem na konto od terminu zaksięgowania płatności. Większość zamówień realizujemy w ciągu 24 – 48 godzin od momentu ich potwierdzenia i opłacenia.

    • Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

Tak, status zamówienia widoczny jest w historii zamówień ale tylko dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile oraz sms z numerem przesyłki i linkiem do strony pozwalającym śledzić status przesyłki na stronie firmy realizującej dostawę.

    • Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?

Tak, można do momentu wysyłki paczki. Można próbować anulować zamówienie, zmienić dane lub zamawiane produkty poprzez kontakt telefoniczny z nami lub wysyłając do nas maila z ostateczną wersją zamówienia.

    • Jeśli zamówię 2 rzeczy ale w osobnych zamówieniach to czy mogę je dostać w jednej paczce?

Tak, jeśli oba zamówienia zawierają ten sam adres odbioru. Należy umieścić odpowiednią adnotację w jednym z zamówień lub ewentualnie skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo.

WYSYŁKA I DOSTAWA
    • Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent?

Zamówiony produkt możemy wysłać jako prezent, ale nie zapewniamy opakowań prezentowych. Jeśli jest taka potrzeba, poinformuj nas o niezałączaniu paragonu do paczki, wtedy dokument sprzedaży możemy wysłać pocztą elektroniczną na Twoją prośbę.

    • Czy mogę zamówić towar z opcją dostawy za granicę?

Tak realizujemy dostawy poza granicę Polski, jednak koszt takiej przesyłki podlega indywidualnej kalkulacji w zależności od wagi i kraju dostawy.

PŁATNOŚĆ
    • Na jakie konto bankowe mam dokonać płatność za zamówienie?

Dane do przelewu: 71 1050 1979 1000 0090 8154 3226

    • Jakie są formy płatności za zakupiony towar?

- przelew elektroniczny za pośrednictwem serwisu Imoje. Pieniądze od razu są księgowane na naszym koncie i możemy zacząć realizować zamówienie. To gwarancja najszybszej dostawy.

- przelew tradycyjny na konto: 71 1050 1979 1000 0090 8154 3226

- za pobraniem (płatne gotówką lub kartą przy odbiorze przesyłki)

    • W jakiej walucie można dokonać płatności?

Płatności dokonywać można wyłącznie w polskich złotówkach.

WYMIANY I ZWROTY
    • W jaki sposób zwracane są pieniądze za odesłane zakupy?

Pieniądze przelewamy na wskazany przez Ciebie numer rachunku bankowego.

    • Czy mogę oddać zakupiony towar?

Jeśli zawierasz umowę na odległość, możesz od niej odstąpić, bez podania przyczyny w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania przesyłki z zamówionym produktem.
Jeśli chcesz oddać zakupiony produkt, zgłoś to telefonicznie pod numerem 691 090 113 lub wyślij na adres info@zdrowapaczucha.pl jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Odeślij produkt wraz z dowodem zakupu np. paragonem, fakturą VAT lub innym dowodem zawarcia transakcji (np. potwierdzenie płatności kartą czy wyciąg z konta) nie później niż 14 (czternaście) dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Pamiętaj aby odpowiednio zabezpieczyć i spakować produkt. Wysyłkę realizujesz na własny koszt. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych ZA POBRANIEM.

REKLAMACJE
    • Jak postępować jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?

W przypadku otrzymania uszkodzonego towaru należy spisać z kurierem doręczającym protokół szkody i odmówić przyjęcia przesyłki. Jeśli uszkodzenie zostanie stwierdzone po doręczeniu bez obecności kuriera lub po dostawie do paczkomatu, należy niezwłocznie złożyć pisemną reklamację wraz ze zdjęciami uszkodzonego towaru na adres info@zdrowapaczucha.pl. W zgłoszeniu należy podać nazwę uszkodzonego produktu, jego ilość oraz numeru paragonu fiskalnego lub faktury VAT. Zgłoszenie reklamacyjne rozpatrywane są niezwłocznie po ich otrzymaniu, maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych.
Rozstrzygnięcie reklamacyjne zostanie przesłane Klientowi jako odpowiedź zwrotna, również pocztą elektroniczną. Wprzypadku uwzględnienia reklamacji Sprzedawca w porozumieniu z klientem wymienia uszkodzony produkt lub dokonuje zwrotu równowartości uszkodzonego towaru.

    • Gdzie mogę reklamować zakupiony produkt?

Zakupione produkty można reklamować drogą mailową na adres:

info@zdrowapaczucha.pl